Rica Etsem!!

__DURU__

KF Ailesinden
Özel Üye
#1
sayın yöneticilerimiz'den bir yemek bölümünün açılması konusunda ricam olucaktı!.eksikliğini fark ettim.mümkünse böyle bir yer açılmasını rica ediyorum!...biz bayanlar olarak bildiklerimizi paylaşmak,ve diğer arkadaşlarımızın'da faydalanması açısından çok güzel olur diye düşünüyorum..şimdiden teşekkür ediyorum.hayırlı paylaşımlar dileğimle.
 

__DURU__

KF Ailesinden
Özel Üye
#3
niye fena olmazmı? şöyle günün menüsü bölümü olsa!..bayanlar için tarifler olsa!..(ne pişirelim) derdin'den kurtarılsa..kek,börek,pasta tarifleri olsa..ayyy acıktım'mı nedir yaa:hihi:.olsun valla.
 

enes61

KF Ailesinden
Özel Üye
#4
yemeklerin tarifinden söz edinde yemesinden söz etmeyin siz pişirin bana haber verin yemesi kolay:oley::oley::oley:

aslında pekte fena olmaz yemek bolumu olsa:tşk:
guzel dusunmussunuz
 

__DURU__

KF Ailesinden
Özel Üye
#6


yok,yok ben kesin acıktım:) şu anda gözlerimin önünden börekler ve kekler cirit atıyo:hihi:.olmalı,olacak istiyoruzzzz:süper:biraz şarkı sözü gibi oldu ama neyse:)