Enteresan:) ''Her Şeyi Bilen Kadın''

  • Konbuyu başlatan Kraliçe
  • Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kraliçe

Kraliçe

KF Ailesinden
Özel Üye
#1
Alttaki linki tıklayın benim düşündügümü bulamadı ama belki sizlerinkini bulur:)
Biraz da gülümsiyebilmeniz dileği ile:alkis:


İlgili linkteki site kapandığı için silinmiştir.
/sahasan
 
Moderatörün son düzenlenenleri:
*TuanA*

*TuanA*

Vip Üye
Özel Üye
#2
Çok komık ya içimde bilecekmiş gibi bi his var bi saattir benimle uğraşıyo kadıncağız :D
 
Kraliçe

Kraliçe

KF Ailesinden
Özel Üye
#3
Benimkini 20 soruda bilemedi ama sonra 5 soru daha sordu o zaman bildi:hihi:
 
*TuanA*

*TuanA*

Vip Üye
Özel Üye
#4
Çok yaklaştı ya kulaklık tuttm saç kurutma makinası dedi 5 sorudan sonra bildiiii
Okadar soruyu bende size soruyım bende bilirm ne var :^^

:alkis::halay::anlastık::tşk:
 
Kraliçe

Kraliçe

KF Ailesinden
Özel Üye
#5
Bilmesi çok ilginç ya bakalım kimin düşündüğünü bilemeyecek:halay:
 
A

AhDe_VeFaLi

Ziyaretçi
#6
Reklam kokuyo reklam.

Sayı tuttum, Uzay ve Rüya dedi bilemedi.

25 soruda hiç yaklaşamadı kötü sonuç hiç bişeyi bilemeyn kadın :)
 
*TuanA*

*TuanA*

Vip Üye
Özel Üye
#7
:hihi::hihi::hihi:Öylemi ahdevefalı sen kesin komplo kurmuşsundur kadına bilemesin diye... :halay:
okadar çay içti hiç canım istemedi soğuk o çay ya dumanı bile çıkmıyo :pppp:

Ama bardak güzelmiş :hihi:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Konu başlatan Benzer konular Forum Cevap Tarih
ma'vera E Harfi ile Başlayan Osmanlıca Kelimeler 0

Benzer konular

Üst