Notu Gizle
SORU'NU SOR cevabını size iletelim. Soru sormak için TIKLAYINIZ.

Nerde çocuk/luğum..?

Konusu 'NESİR (düz yazı)' forumundadır ve AhDe_VeFaLi tarafından 8 Temmuz 2009 başlatılmıştır.

  1. AhDe_VeFaLi

    AhDe_VeFaLi Guest

    [​IMG]

    ..Çocukluğumu özledim..

    ..Nerde benim küçük yüreğim..?

    ..Annemim evi temizlerken elime verdiği,

    ..O ekmeğin tadını,kokusunu özledim..

    ..Babamın işten gelirken getirdiği yuvarlak çikolataları..

    ..Bez bebeğimi,beyaz elbisemi,kooocaman ayıcığımı..

    ...

    ..Bi an önce büyümeyi istemeyi..

    ..Büyüme meraklarımı..

    ..Abimin kendine telden yaptığı arabayı sokakta sürüp oynamayı..

    ..Ablamın beni uyuttuğu küçük odayı özledim....

    .."Büyüdüğümde şunu yapıcam,şu olucam" dediğimi duyan babamın..

    .."İnşaallah olucam,yapıcam de kızım" diyip eğitmesini..

    ..Yapıcağım ve niyetlendiğim her işe "inşaallah" dedirtmesini..

    ..Birinci sınıfta,öğretmenimin beni sevdiği için..

    ..Utandığımı bile bile durmadan tahtaya kaldırıp,soru çözdürmesini..

    ..En kolay soruları bile çözememeyi..

    ..Ve bi anne şevkati ile tebessüm edişini özledim..

    .."Suna öğretmenim mavişin seni hiç unutmadı",unutamaz ki..

    ..O yaşta olmama rağmen namaz kılma merakımı özledim..

    ..Ablamın öğretmesi için peşinde deli gibi dolandığım günleri..

    ..O kılarken yaptığı hareketleri yapıp,okuduğu duaları tekrarlamayı..

    ..Küçük ellerimle dua edip yüzüme sürmeyi..

    ..

    ..Damda uyurken yürüyen,kayan yıldız bulma yarışlarımızı..

    ..Kıvırcık saçlı,çocukluk arkadaşımı..

    ..Oğlan çocukları gibi misket oynama merakımızı..

    ..Hepsini yenip mutlu oluşlarımızı özledim..

    ..Futbol merakımızı :) bilmediğimiz halde oynamamızı..

    ..Babamın bize hakemlik yapmasını..

    ..Oyun oynarken düşüp dizim kanadığında,

    ..Ağlaya ağlaya üfleyip eve gitmeyi..

    ..

    ..Özledim her bi şeyi..

    ..Ve daha sayamadığım daha çok şeyi özledim..

    ...



    ..Ve şimdi büyüdüm..

    ..Annemin o damakta tadı kalan ekmeğini hala tadabiliyorum..

    ..Kocaman bi kız olmama rağmen,

    ..Babamın getirdiği çikolataları yiyebiliyorum..

    .."Büyüdüğümde şunu yapıcam" dediklerimi ne kadar yaptım bilemiyorum..

    ..Hala İnşaallah diyebiliyorum..

    ..Babamın öğrettiklerini hatırlayabiliyorum..

    ...

    .. En kolay soruları hala çözemiyorum..

    ..Suna öğretmenim görse tanır mı bilmem ama..

    ..Küçük utangaç mavişin büyüdü,hala aynı,

    ..Yanakları kızarmıyor ama hala utangaç..

    ...

    ..Namazımı o günden sonra hiç bırakmadım zaten..

    ..

    ..Damda uyurken yıldızları sayabiliyorum hala..

    ..Eskisi kadar kalabalık olmadığımız için,sadece kendimle yarışıyorum..

    ...

    ..Abimin gerçek bi arabası var artık..

    ..Oyuncak tel araba gibi kolay olmasada..

    ..O zoruda abim atlattırdı bana..

    ..Öğretti sağolsun..

    ..Hala araba kullanabiliyorum..

    ...

    ..Ablamın bana öğrettiğini bende öğretiyorum..

    ..Allah senden razı olsun ablam..

    ..Rabbim yeğenlerimi sana,senide bizlere bağışlasın..

    ..Bez bebeğim yok ama çok tatlı yeğenlerim var..

    ..Bende onlarla oynuyorum..

    ...

    ..Beyaz ayıcığım hala duruyor..

    ..Ama hiç te o kadar büyük değilmiş..

    ..Küçük olan benmişim..

    ..

    ..Beyaz elbisemde yok artık,annem kime verdi yada ne oldu hatırlamıyorum..

    ..Geçen gün sordum o elbiseyi anneme..

    ..Tabi sadece merak ettiğim içindi..

    ..Öylesine bi meraktı işte..

    .."Beyaz"ları günün birinde herkes gibi..

    ..Zaten giyeceğimi bildiğim için boşverdim..

    ..Önemli değil artık..

    ...

    ..Ve kıvırcık saçlı güzel yüzlü arkadaşım..

    ..Saçların artık kıvırcık değil ama..

    ..Çok şükür hala beraberiz,komşuyuz..

    ..Rabbim Cennetinde de bizi komşu kılar inşaallah..

    ..Misket oynamıyoruz artık ama beraberiz ya o yeter bana..

    ..Futbolu zaten hiç bilmiyorduk :)



    ...

    ..Şimdi okuyorum okuyorum da,herşey aynı..

    ..Ben neyi,neden özlüyorum ki..?

    ..Her şey iyi hoş,çocukluğumdaki gibi de..

    ..Hiçbiri zannedildiği gibi olmadı nedense..

    ..Benim cephemde bi yaramazlık yok çok şükür..

    ..Sadece sevdiğim insanların üzüldüğünü görünce,

    ..Ve elim kolum bağlı durunca içim içimi yer,üzülürüm..

    .."Neden elimden bişey gelmiyor?" dediğim çok olmuştur..

    ..Ama elimden geleninin en iyisini ben küçükken zaten öğrenmiştim..

    ..En iyisinin "dua" olduğunu bilmek ne güzel..

    ..En büyük desteğin bu olduğunun bilincindeyim..

    ..Hiçbir dua geri çevrilmez..

    ..Rabbim SEN anne babamızı başımızdan eksik etme..

    ..Acı ve eksikliklerini gösterme..

    ..

    ..Herşey çocukluğumdaki gibi de..

    ..Sorunlar hiç te küçük kalmıyormuş..

    ..Sanki bizimle beraber onlarda büyüyor..

    ..Bizimle yarışıyor..

    ..Hala dua edebiliyorum..



    ....



    ..Ama ben yine de çocukluğumu çok özlüyorum..

    ..Keşke herşey o küçük hayaller kadar güzel olsaydı..

    ..Büyümek buysa eğer,

    .."ben daha fazla büyümek istemiyorum.."



    (sadece bi özlemdi karalamak istediğim..o kadar..)





    ..Rabbim SEN hakkımızda hayırlı kıldığını,gönlümüze de razı eyle..

    ..Ailemizi başımızdan eksik etme..

    ..Onlardan razıyız,SEN de razı ol Ya RAB..

    ..Şu an kılabiliyorsam namazımı ve ediyorsam duamı,seviyorsam dinimi..

    ..Onların varlığı,terbiyesi sayesindedir..

    ..

    ..Rabbim..

    ..Dilimizden ADINI,yüreğimizden KORKUNU..

    ..Ayaklarımızdan da YOLUNU eksik etme Ya RAB..

    ..YOLUNDA sabit kalanlardan olma temennisi ile..



    pacella..
     
    Sponsorlu bağlantılar
  2. __DURU__

    __DURU__ KF Ailesinden Özel Üye

    Mesajlar:
    295
    Beğenileri:
    32
    Ödül Puanları:
    7


    :tşk:bilsem diye bir şiiri var oda çok güzeldir.sağolunuz inşAllah
     

Sayfayı Paylaş