FUTUHATi GAYBi 04.02.2012 VAAZI

Karoglan

Tecrübeli

[h=3]FUTUHATi GAYBi 04.02.2012 VAAZI[/h]
FUTUHATi GAYBi
04.02.2012 Cumartesi

Buradan_Indir.gif

Futuhati Gaybi 04.02.2012 Cumartesi Vaazi Online dinle oku
futuhati-gaybi


Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim
71. Vetlü aleyhim nebee nuh iz kale li kavmihı ya kavmi in kane kebüra aleyküm mekamı ve tezkırıı bi ayatillahi fe alellahi tevekkeltü fe ecmiu emraküm ve şürakaeküm sümme la yekün emruküm ve şürakaeküm sümme la yekün emruküm aleyküm ğummeten sümmakdzu ileyye ve la tünzırun .
72. Fe in tevelleytüm fe ma seeltüküm mir ecrin in ecriye illa alellahi ve ümirtü en ekune minel müslimın
73. Fe kezzebuhü fe necceynahü ve min meahu fil fülki ve cealnahüm halaife ve ağraknellezıne kezzebu bi ayatina fenzur keyfe kane akıbetül münzeriyn .
Sadakallahul aziym
Yunus Suresi 71-72-73
Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim
1. Ya eyyühen nasütteku rabbeküm inne zelzeletes saati şey'ün aziym .
sadakallahul aziym Hac suresi - 1 -
Allahümme salli ala mekinun
Allahümme salli ala metinun
Allhümme salli ala zü guvvetin metin
Allahümme salli ala muhemmedin ve elihi ve ashabihi ve hulefai raşidiynel mehdiyyin-ve selamen zemzem ve ehli beytihi hacer ve ismail ve ibrahim aleyhisselam ve selamen safiyyeyi zemzemiyye veş şitai zemheriyye.
Ve merhaben ya Deli Tamara dön artik evine ki cemreler (cemileler) yerinden cikabilsin.
yolculugumuza başliyoruz yolculugumuz baharin habercisi cemileleri cagirmakla başliyacak ki onlar bin günlük yoldan gelirler bize.evet eksen kaydi kuzey kutbu güney gibi güneyde kuzey gibi olamasada biraz soguma gercekleşdi peki bu neyin alameti:
esteuzubillah inne zelzeletes saati şey'ün aziym .
vaktinin alameti yani 22. sure aslinda bu sure 21. suredir bilirmisiniz cünkü tevbe suresi enfal suresinin devami olup ana ait bir bahrdir yani tevbe bahri o yüzden tevbe suresi yani 9 cu sure numarsi aradan ciktimiydi o zaman enbiya suresi 20. sure taha suresi 19. ve hac suresi 21. sure olur o zaman ne olur 21. sure ve 1. ayet yani hac suresi 1. ayet yani
esteuzubillah inne zelzeletes saati şey'ün aziym .
ayeti yani 21. yüzyil 1.ayeti yani enbiya suresi bittimiydi demek oluyorki 21. sure başladi demek yani biz şimdi 2010 senesinden bu yana yirmibirinci yüzyila ayak basmiş oluyoruz yani ne demek yani 2000 senesi demek 20 yüzyil demek ve 2000 senesinin sonu demek 20 yüzyilin sonu demek ve 2001 demek 21 yüzyildan gün aldik demek yani 20 yüzyil ve bir sene plus demek olur öyle ise ne demek oldu şimdi anladiniz degilmi yani biz şimdi hac suresine gectik demekdir yani 21. sure 1.ayet yani 2010 dan sonrasi yani 1. ayetin ikinci kisminda yer aliyor bu zelzele ayeti yani deprem ayeti ve görüldügü gibi depremler 2010 senesinden bu yana cogaldi ve muhammed mustafa sadikul vaadil emin in sözleri ispat olmakda ve kiyametin alametlerinden olan depremler cogalcak buyurdugu ve hatta bu ayet ile rabbimizin bize bildirdigi yani o zelzele saati cok büyük bir şeydir buyuruyor yani o büyük deprem saatine yol almakdayiz Rabbim nereyi vuracak Allahu Alem suclumu yanar yahut suclulara göz yuman sucsuzun diyenlermi yanar yahut müslüman ülkede tecavüz filimleri cevirip mayolu klipler ceken azgin müslümanlarmi yahut bunlara göz yuman hiristiyanlar ve ve suudi arabistanmi. din elden gidiyor diye bazi hocalar birinci dünya savaşinda birleştiler ve 1913 de ittifak devletleriyle birleştiler oysa asil dünya savaşi şimdi oluyor kim ittifak devletlerini kuracak şimdi bakin kim kurdu avrupa birligi kurdu ittifak devletlerini kime karşi ekonomi canavari dolari yenmek icin yani kime karşi amerika ekonomisine karşi ne oldu peki bu seferde cin ejderhasi cikti ortaya ezdera gibi bişey ortalikda ne yapti bu ezdara yani ejdera ne amerika birakti önünde ne avrupa ne asya yani alevi ile ortaligi yakti kavurdu peki kim kazandi bu savaşdan tabiki halk kazandi yani cenabi mevla cin gibi bir ejdera ile milletin ciplak sirtina elbise giydirdi fakirin cebine videolu televizyonlu kamerali fotograf makinali cep telefonu koydu yani fakiride teknoljisiz birakmadi cin olmasaydi kim alabilcekdi almanyanin phlipsinin grundigin yapacagi televizyonlari ucuza kim alabilcekdi bu cep telefonlarini ucuza ne olcakdi zenginler lüks icinde televizyon cep telefonu bilmem ne icinde olcak fakirlerde agzini yorup onlara bakip kalcaklardi ne oldu cenabi mevla fakiride düşündü ve ahir zamanda cin ejderhasina can verdide ejderha bu iki devi yikti gecti önünde ne avrupa birligi nede amerika duramdi iyimi oldu evet Rabbim ileri gidenlere hep dur diycek bir sivrisinek yahut işte böyle bir ejderha cikariverir.
Gelelim futuhati gaybi meselemize mülhime makamina yükselen nefisler artik nefsinin emirlerini dizginleyebilirler yani nefsi bir vahşi at olarak algilar isek at daha vahşi iken sirtina kimseyi almaz alsada kalkir atar rodeodaki gibi amma mülhime makamina cikan bir nefis ata söz gecirir ve sirtina palan vurar ve onun sirtina cikar ve onun üstüne oturur ve at ne kadar haşin olursa kuvvetli ve vahşi olursa o kadar cok düşme gercekleşir ve eger binici attandan düşmekden yorulmaz ise bir zaman gelir artik at sirtindan insani yani bineni atmaz olur ve ehil olur ve sirtina binen ona yular takarki artik onu bir yular ile dizginleyip cekince dur salinca yürü emri ile idare eder yani insanda mülhime nefis makamina cikinca ayni at hikayemizde oldugu gibi nefis onu günaha cagirinca ona dur diyebilir ve günahdan el cekebilir ve bu el cekmler taa at tamemen uysal hale gelinceye kadar devam eder yani bazen düşer günah işler amma sonra enfal suresinden bir bahr olan tevbe ile tevbe edip tekrar atin sirtina biner ve ve artik onu güde güde nefsin azginliklarina karşi gele gele ve günahdan elcekme sözü vere vere nefsin mülhime makamina cikmasi saglanir ve işde bu bazen düsüp günah işleme bazen aglayip tövbe edip pişman olma hali olan müslüman ve imanli kimsenin bulundugu nefsin makamina mülhime nefis denir ve artik günahlara gem vurulup at islah olunca onda, günahlara dur deyip bir de güzel ahlaklar sünnetler o kişide sifat haline dönünce yani güzel ahlak sahibi olunca kişi artik geri düşmesi az olur ve ilerlemesi mutmain nefis olur ve gerilemesi mülhime olur yani ehil olan at artik sahbini sirtindan atmaz fakat kendisine takilan yular ile bazen dur bazen yürü emri gelir fakat bazen olurki karşisina bir yilan cikveririr yani onu korkutacak bir azgin nefis karşisina cikiverir iki dilli bir kah pe cikar ve evli ise onun iki diline uyup karisini aldatirsa yahut kadin ise iki dilli bir puşt cikinca onun karimi boşacan seninle evlencen lafina inanirsa o zaman o nefis ati sahibinin dizginini yani yularini falan unutur ve sahbini sirtindan ativerir cünkü yilan cikti karşisina yani iki yüzlü kah peler cikti . işte bu zamanda nefis taa levvameye kadar düşebilir hatta emmare bissüi bile olur yani eger zina tatli gelir iki yüzlü kah peler tatli gelirse artik onlarla yaptigi zina fiili onda ayip olmaz yahut günah olmaz yahut artik o yaptigi zinadan pişmanda olmuyorsa emmare bissüi olmuş demekdir aşagilarin aşagisina düşdü demekdir yani mülhime nefsin makami öyle istikrarli bir makam degildir her an düşme olabilir .işte futuhati gaybiye gelince eger mülhime nefis o ati dizginleyince sünnet ile kuran ile yol alirsa atini öyle kira bayira sürmez ise güzelce timarini yapip yemini verip suyunu verip palanini takip caddede sokakda efendi efendi biner ise harama bakmayip helal ile yetinir dişarda haram görünce cani cekiverirse bu mülhime nefisdeki kimse o zaman muhammedin(S.A.V) sözü aklina gelirde o dediki dişardakinde olandan senin evindeki hanimindada var canin dişarda o haramdan dolayi cinsel istek duyarsan hemen evine git ve eşin ile münasebette bulun yani onda olan senikindede var degişen birşey yokkine işte mülhime nefis haramdan elcekip helal ile yetinmeye başlayinca onda ilerleme olur bu elcekme amma zinadan el cekme olur amma haram ve şüpheli şeyler yemekden elcekme olur amma daha bir başka amel ile olur ve ilerlemesi mutmain nefis makamnina cikmak olurki o kimsede futuhati gaybiler keşfetmeleler başlar yani cenabi mevla zaman zaman gaip aleminden bazi tasvirleri o mutmain nefse göstermeye başlar yani gelcekteki olacak olan bazi meseleleri daha onlar olmadan hissetmeye başlar bazen olur biri gelmeden gelcek olani hisseder yahut telofon gelcegini bilir bunlar daha başlangiclardir daha sonra bazi kaza ve belalara karşida tedbir almasi icin ona bazi haller gösterilir işde nostradamusun bu mülhime nefisden gecip mutmainneden caldliklari bazi futuhati gaybileri yazmasi o nostradamus kehanetleri denen yazitlari ortaya koymuşdur oysaki muhammed aleyhisselam ve kuran var iken müslüman kendine nostradamuslar aramaz peygamberimize taaki kiyametten ve haşrdan cennettekilerden ve cehennemdekilerden bazilari futuhati gaybi ile bildirildi onun sünnetleri dururken başka futuhatlar aramak ahmaklik olur.
Birde Tasavvufda nispet diye bir şey vardirki bunun temsili misali iyi koşan bir at icin iyi bir kisrak ararlar yani iyi bir ana at iyi bir koşucu at dogurur yani bir başka misal humuslu toprakda yetişen bitki verimli toprakda biten bitki ile corak toprakda biten bitki ayni olmaz corak toprakdaki kavruk kalir boyu uzamaz yahut denesi az olur amma humuslu toprak bir de yagmuru yer ise cok verimli ürün verir işde tasavvuf yoluna gircek kimsenin soyu yani annesinin soyu yani arap atimi ingiliz atimi yahut saf kuyruklu koyunmu yahut sütlü mantafonmu bunlara nispet denilirki iste nispeti güzel olan bir soofi yani soyu anasinin yani topraginin humuslu olmasi onun tasavvufda cabuk ilerleme saglamasini saglar babasida yani suyuda iyiyse o bölgenin, yani babasida müslüman ve tasavvuf ehli yahut imanli bir kimse ise bu kimsenin bu nispet ve su ile ilerlemesi kolay olur yani arap atinin en zayifi bile anasinin hatirina pahaliya satilir velhasil kelam.
birde istisnalar kaidei bozmaz kurali geregi bir ata sözü vardir evde avci zagar icin sümdük köpek beslenir derler bazen anne bazi hatalar yapmiş olur ona buna sunmuş olur amma işde ondan dogcak bir avci zagar icin yani döl almak icin sümdük köpek beslenir haa bizim sözümüz degil ata sözüdür bu anlayan anlar ve alir bu sözü.
yani evlenmek ve ve döl almak mühimdir bunun icin bazende bazi hatalara göz yumulur.Baba sülbdür soy sopdur ana toprakdir Allahu teala hazretleri cin gibi malezya gibi bir yerde muson yagmurlarinin yagdigi camurlu toprakda bile bitiriyor oradan herkesin kaşik kaşik yedigi pirincler pilavlar bitiriyor yani ana toprakdir ananin toprak olmasi onun camur olmasi bile degerli yani camurda bile bitiren allah senin bazi hatalari örtmeni emreder ve nefsine yani atina sahip olup evdeki ile helal ile yetinip harama kucak acmadan ilerlemen ve topragini ekip bicmen emrolunmuşdur.
ve ahir zamandayiz bugün türk televizyonlari yeni dizi furyasinda halka zina aşiliyor yani coluk cocugun aklina zina sokuyor tecavüz sokuyor yani artik depremin neden gelcek oldugunu o hac suresinin başindaki hemen birinci ayette gelmesi ne demek yani deprem zinadan dir ne zamn zina cogaldi harama el uzatanlar cogaldi dünyada hemen yikim olurki işde ahir zamanin gencliginin fikri zina mayasi ile yogruluyor ve bunlar kisa zaman sonra meyva verir ve zinanin cogalmasi demekde deprem demek yani 2012 yili demek belki bu birkac yili icine alabilir yani depremler cogalcak demek yani yikim yili demek ve dünyanin eksen kaymasida boşuna degil velhasil kelam oda müslümanlarin azginlaşmasi ve kafirlerin ise artik kafirlikden bikip müslümanligi secmelerine sebeb olcak ilk alemet yani mehdi kerametinin birinci ayagi yani kuzeyi güneye güneyi kuzeye cevirmek yani artik kafir kafir olmayacakda müslümanin diyen kafir durumuna düşcek demekdir bu. işde görüyoruz türkiye gibi müslümanin diyenlerin icinde böyle tecavüz sahneleri insanlara gösterilip cocuklarin aklina kazinirsa artik tecavüz kacinilmaz olur bugünün gencleri tecavüzcü coşkunlar olur gazozcu bilmem kimler olurlar ve artik altmiş yaşindaki adamda genc kizlara sulanir 17 yaşindaki gencde ciplak kadinlara bakip 17 yaşindaki genc 30 yaşindaki 35 yaşindaki evli kadinlara yahut genc kizlara nasil tecavüz edilir hikayaleri kurar olur. nefis öyle attirki gördügünü ister duydugunu ister yani göz görünce eller tutar yapar velahsil kelam
Rabbim bu yikim vaktinin deprem saatinin şiddetinden müminlerini inanan halis kullarini muhafaza buyursun inşallah.
Ey insanoglu sizlere bir müjde haberi vermeye gelince
cenabi mevla zalimler güruhunun başina zalim bir hükümdar gecirip onun halkada zulum ile muamele etmesini saglamiş zalimelere karşi zulum ile, ve imanli kimselerin ehil olcak kimselerin başinada adil bir hükümdar gecirip halka adil olarak davranmasini saglamişdir adeletli olanlara adalet ile muamele etmesini saglamişdir öyleyse zamanimiz eger mehdi aleyhisselam zamani ise Rabbim diliyorki halk adaletli olsun ki adil hükümdar mehdi başa gecsin ve dünyanin hakimiyetini adalet ile yönetsin eger sizler adil olmaz iseniz daha mehdinin başa gecip dünyayi adalet ile doldurmasi uzun zaman sürecek demekdir ve ve eger zalimlerden olursaniz sizleri deprem yakalayivercekdir hadi bakalim mehdinin tedbiri belayi saviyormuymuş yani sizler helal ile yetinip harama el uzatmazsaniz ve işinizde evinizde sokakda kirda bayirda insana karşi hayvana karşi hatta maddlere ve dogaya karşi ne kadar adil olur iseniz bu dünya o kadar adalet ile dolar ve mehdi bir an önce başa gecer ve bu dünyanin surur ile yönetilip gelcek belalara karşida tedbir alinmasi saglanir yok eger sizler musanin ümmetinin misirdan ayrilip isralin oldugu yere gelince rabbine dede biz bu kudret helvasindan ve bildircindan bikdik yani mantar ve bildircin yemekden biktik bize mercimek sogan sarimsakda versin demeleri üzerine Rabbim o millettenden rahmetini almişdir yani azgin bir millet: olan ile yetinmeyip yani evde karisi duruken gider elin kadini ile kizi ile zina eder yani harama uckur cözer ve sogan sarimsak ister ki agzini kokutsun velhasil kelam.
işde böyle azan milletten rabbim rahmetini keserde onlara KITLIK verir ve sogan sarimsaga kitliga talip olurlar zina ikinci olarak KITLIK getirir. ne kadar kar yagmur yagsada mehdinin bereketi insanlar üzerine dogsada insanlar islah olmaz ise azaba dücar olurlar işde mehdinin tedbiri ise herkes elindeki ile yetinmeyi harama el acmamayi ahlak edinirseler bu deprem bizleri yakalamaz inşallahu rahman.Kader cizgisinde hep bir alternatif yol vardir eger islah olursa yolu vardir ey insanlik Allah rizasi icin islah yolunu secin yoksa vay o ayetde yazan büyük yikim saatinin şiddetine .
isa aleyhisselamdan ikibin yil önce ibrahim aleyhiselamin vakti olan zamandirki o zamanda insanlar gök ilmi hakkinda cok büyük bilgilere sahiptiler o devirde astroloji büyük bir ilimdi ve bazi astroloji alimleri gökteki yildizlara bakarak gelcek den haberler okuyorlardi ve bir gün nemrut bir rüya gördü büyük bir yildiz dogdmuş ve bu yiildizin işigi ayin ve güneşin işigina galip geldigini gördü ve müneccimlerini cagirip sordu dediler bir cocuk dogcak adinin ibrahim olcagini ve onun nemrutun bütün saltanatini ve dinini degiştricegini söylediler yani astroloji bu kadar ileride idi o devirde ve rüya tabirinide biliyorlardi ve nemrutun firavun gibi cocuklari öldürtmesi ve erkeklerinin kadinlarla birlikte olmasini yasaklamasi tedbirleri ibrahim aleyhisselamin dogmasina engel olamadi ve ibrahim aleyhiselam dogdu bir günde bir hafta gibi bir haftada bir ay gibi bir ayda da bir yil gibi büyüdü ve dogdugu magarada 15 gün kaldi ve yani harranda kitlik olmasi üzerine ibrahim aleyhiselamin babasi Azer nemrutun bulundugu yere gitmişdi ve ibrahim aleyhiselamin babasi nemrutun sadik adami idi nemrut bu rüyadan sonra ibrahim aleyhiselamin babasini bir iş icin harrana göndermiş ve ona Karisi ile birlikte olmamasini SIKI SIKI tenbih etmişdi cünkü o ibrahim olcak cocugun dünya gelmemsi icin erkeklerinin kadinlarla birleşmesini yasaklamişdi ibrahim aleyhisselamin babasi harrana varip nemrutun işini yaptiktan sonra sözünde duramayip kadininin yanina vardi ve ehli münasebette bulundu ve ibrahim aleyhiselamin annesi ibrahime hamile kaldi ve ibrahim aleyhisselami babilde kusa denilen mevkide bir magarada dogurdu ki magaada dogurma sebebei onu nemrdun öldürmesinden korktugundan magarada dogurdu ey ibrahim tatlises annen de seni magradami dogurdu öylese bu ahir zamanda ibrahim sünnetinin son ibrahimi sensin yani sakli dogrulan ve magarada dogrulan cocuk işde o senin dogdugun magara ibrahim magarasinin ikinci yüzü olup yeryüzünde dört büyük magara vardir birincisi Adem atamizin vucudu paklarinin icinde buluundugu büyük magara bu gözlerden saklanmişdir ve ikinci magara hira daginda ücüncü magara sevr daginda ve dördüncü magara bir ucu babilde olup bir ucuda harana cikan o ibrahim tatlisesin dogdugu magara.
ibrahim aleyhiselamin hakdan gelen sünneti magarada dogmak ve cocugu 15 gün annesinden başka kimseye göstermemek yani halis arap ati hani o cüneytin bir filimi vardir ya cüneyte gözleri kör adam bir at yetistiriki hic güneş göstermeden büyütüp sonra güneşe cikarmak yani işde o at saf kan at olur. ya geldik yine nefis terbiyesine eger bir kimse dogdugunda onbeş gün salih bir anneden başkasini görmez ise saf kan arap ati olur ve o kimsenin yani sahibi ati egitip dizginledimiydi hicbir at ona yetişemez yani.işde nefisde eger dogdugunda karanlikda durur ise o zaman nefisin gördügü bir günah yok calabilcek birşeyi yok yani şeytan dahi müdahele edemez cünkü hirsiz eve girse karanlik ise evde ne bulursa onu alir yani elindede fener yok ise artik karanlikda evde ne bulabilirki işde nefisde ve şeytanda bu cocuk ilk dogarken eline onun planlarini geciremez yani karanlikda calacak bişey yokkkine o yüzden cocuk işde ibrahim aleyhisselam gibi olur bütün putlari yikarda birde kurnazlik edip bak bunlari bu büyük put kizmişda yapmiş desinler diye baltayi büyük putun boynuna asar o büyük putuda ona sorunca müşrikler bak balta büyük putun boynunda bu büyük put onu birakip bu kücük putlara taptiginiz icin kücüklere kizmiş ve onlari öldürmüş der müşriklerde hic bunlar konuşurmu deyince onun konuşamayacagina inaniyorsunuzda nasil Allah olmadigina inanmiyorsunuz deyince müşriklere vercek cevap birkamayacak kadar akilli ve hak yolunda kurnaz olur. yani karanliklari yirtan bir aydinlik olur o kimsenin ruhu, ve nefsine galip gelir.
yani bu haftaki sünnetimiz cocugu dogdugu ilk 15 gün karanlikda tutmak ve annesinden başkasina göstermemek.Varsa bu devirde saf kan bir arap kisragi dogursun böyle evladini yalniz başina ve karanlikda vede kalsinda 15 gün karanlikda yalniz başina görelim o evlat nasil bir saf kan oluyormuş velhasil kelam.
Rabbim Müminleri ATI nada avradinada sahip olan ve nefsine gem vurup helallerle yetinip harama el uzatmayan kullarindan eylesinki ki mehdi böyle kimselerin cogaldigi zamanda ortaya cikar artik.

El fatiha maassalavat.
Başağaçlı Raşit Tunca



[SES]
http://www.archive.org/download/Futuhati-gaybi/futuhati-gaybi.mp3


[/SES]
vaazi mp3 olrak indirmek icin alttaki linke sag tikla farkli kaydeti sec
http://www.archive.org/download/Futuhati-gaybi/futuhati-gaybi.mp3
simligoldrahmenmitsaricicek.png
 
Üst